Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 spoedplek gezocht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




spoedplek gezocht Empty
BerichtOnderwerp: spoedplek gezocht   spoedplek gezocht Icon_minitimewo maa 23, 2011 9:13 pm

gaat me echt aan het hart...

deze jonge mooie hond de donkere wordt einde van de week ingeslapen,daar ze 2 zwanen waarschijnlijk heeft dood gebeten (zijn 3 honden op het terrein maar ze gaan ervanuit dat zij het geweest is) en ze heeft achter schapen van de buurman aangezeten (niet gebeten) ,en ontsnapt daar nu steeds naartoe

Naam: Boris (Bo)
Leeftijd/geboortedatum: 2-3 jaar
Woonplaats: Moordrecht
Ras: kruising Argentijnse dog x labrador.
Geslacht: Teef
Kleur: Zwart, met witte tenen en borst en op poten en hoofd lichtbruine vlekken
Grootte: Middelmaat
Beharing: Kort
Gesteriliseerd/gecastreerd: Nee

Kan met honden: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met katten: Ja
Kan alleen thuis blijven: Het is nu een buitenhond. Dus of ze echt alleen in een huis kan blijven weet ik niet.
Kan in de auto: Ja
Kan loslopen: Ja, alleen wel op een afgesloten terrein
Kan aan de riem lopen: Ja. Vorige eigenaar schijnt moeite te hebben gehad met uitlaten. Zelf heb ik haar meerdere keren aan de riem gehad en liep ze braaf mee. Het enige is dat ze soms erg enthousiast kan zijn.

Gechipt: Nee

Waaks: Ja
Binnen of buiten gewend: Afgelopen jaar heeft ze buiten gelopen (wel kon ze een stalgebouw in) en daarvoor heeft ze bij iemand in huis gewoond.
Bench/kennel gewend: kennel
Reacties naar vreemden: Ze is waaks, dus ze kan naar vreemden blaffen. Als de mensen eenmaal in de buurt zijn wordt ze meestal meteen heel enthousiast en wil graag aandacht krijgen.

Ziekte/afwijking: In de zomer van 2010 heeft ze haar bovenbeen linksachter verbrijzeld (waarschijnlijk een trap van een paard gekregen). Er zit nu een metalen plaat in het been. Ze is volledig hersteld.
Medicijnen: Nee
Speciaal voer: Nee

Sport beoefend: Nee
Cursussen gevolgd: Vorig eigenaar heeft cursussen gevolgd, maar welke weet ik niet.
Ooit iemand gebeten: Nee

Reden van herplaatsing: Boris is een actieve hond die graag op onderzoek uitgaat. Ze loopt los op het erf van een pensionstal. Dit erf is niet volledig afgesloten en er is vaak een groot gedeelte van de dag niemand aanwezig. Hierdoor gaat ze aan de wandel naar naastgelegen weilanden waar ze achter de schapen aangaat jagen (ze heeft geen schaap gebeten). Ze krijgt te veel vrijheid en doordat er vaak niemand aanwezig kan ze niet gecorrigeerd worden.

Er zijn wat incidenten geweest met andere dieren. 2 maanden geleden waren 2 varkens ontsnapt uit hun hok en die liepen op het erf los. Ze zijn ’s middags gevonden met meerdere bijtwonden bij hun oren en staart. Er lopen 3 honden op de stal, maar de schuldige is bijna voor 100% zeker Boris.

3 weken geleden zijn er 2 dode zwanen gevonden op het erf. De zwanen waren doodgebeten. Wat er precies is gebeurd is niet duidelijk en welke hond het gedaan heeft.

Karakterbeschrijving: Boris is een heel enthousiaste en lieve hond. Ze kan goed met mensen en honden overweg. Ze is erg actief en veel aan het rondrennen. Het is geen hond die de hele dag opgesloten kan zitten, ze heeft veel beweging nodig.

[img width=600 height=450][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
[img width=600 height=450][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[img width=600 height=450][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[img width=600 height=450][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[img width=600 height=450][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

is hier iemand met een (afgezette) tuin waar geen varkens/zwanen of schapen in lopen,en van wie zijn/haar hart sneller gaat kloppen bij het zien van dit knappe meisje..

ajb ,geef een gil eind van de week willen ze haar in laten slapen (zou eigenlijk afgelopen vrijdag al gebeuren,maar omdat dit een pensionklantje zei nog te willen proberen een ander huis te zoeken,heeft ze een week respijt gekregen)


komt via een ander forum
maar via pb breng ik je in contact met de bemiddelaarster

help
help

kruizing lijkt me geen argentijn lab
maar argentijn stafford
Terug naar boven Ga naar beneden
connie
Site Moderator
Site Moderator



Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 53
Registration date : 11-04-09

spoedplek gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: spoedplek gezocht   spoedplek gezocht Icon_minitimewo maa 23, 2011 10:06 pm

he bah

Ik hoop dat ze iemand vinden voor deze kanjer
zou ze niet bij iemand in een tijdelijke opvang kunnen ?
zodat ze niet ingeslapen word

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] doet aan opvang en bemiddeling
Terug naar boven Ga naar beneden
 
spoedplek gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Herplaatser gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: