Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Herplaatser gezocht

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 9:23 am

Ik zoek (niet voor mezelf) een herplaatser.
Ras: Duitse herder

Word een erfhond en heeft de hele dag veel ruimte.
Moet goed met kinderen kunnen.
Moet met schapen kunnen.
Niet graag zwemmen. (hij/zij kan zwemmend naar de schapen)
Niet al te waaks. (komen overdag mensen op het erf.)

Voor verdere vragen: stel ze gerust!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 10:21 am

Pesoonlijk vind ik het altijd maar eng , als ik langs boerderijen loop of fiets , en ik zie
een Duitse Herder liggen op het erf. Shocked

Ben een keer achterna gezeten door zo''n herder toen ik leuk aan het fietsen was langs boerderijen Mad
die kwam ineens het erf afrennen ...

Waarom geen Friese stabij? ...Dat zijn ook echte erf-honden , en veel vriendelijker,
zwemmen wel goed, maar zijn geen schapenjagers Wink en kunnen zelfs nog de mollen vangen op het weiland Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 10:32 am

De hond zal het erf niet af komen omdat er een groot hek voor staat. (met cijfercode)

En waarom geen friese stabij?
Omdat deze meneer een duitse herder wil. Van de week heeft hij zijn duitse herder in moeten laten slapen:( , en hij wil weer hetzelfde ras. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 10:34 am

Bizou schreef:
De hond zal het erf niet af komen omdat er een groot hek voor staat. (met cijfercode)

En waarom geen friese stabij?
Omdat deze meneer een duitse herder wil. Van de week heeft hij zijn duitse herder in moeten laten slapen:( , en hij wil weer hetzelfde ras. Wink

ik dacht als boerderij hond , maar het is meer een erf --waak- hond?

want echte grote boerderijen hebben niet eens een hek Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 10:46 am

Het is ook geen echte boerderij, maar een huis met veel grond en een grote loods.
Daarom moet de hond niet al te waaks zijn, omdat de loods verhuurd is, en er dus mensen op en af lopen.
En meneer heeft schapen die aan de andere kant van de (aardig brede) sloot lopen, waar die dus niet achteraan moet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 10:48 am

Bizou schreef:
Het is ook geen echte boerderij, maar een huis met veel grond en een grote loods.
Daarom moet de hond niet al te waaks zijn, omdat de loods verhuurd is, en er dus mensen op en af lopen.
En meneer heeft schapen die aan de andere kant van de (aardig brede) sloot lopen, waar die dus niet achteraan moet gaan.

ik zal al geen klant van die loods gaan worden, als ik elke dag langs die herder moet gaan Wink
maar goed, dat is zijn keuze...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:01 am

bauke schreef:
Bizou schreef:
Het is ook geen echte boerderij, maar een huis met veel grond en een grote loods.
Daarom moet de hond niet al te waaks zijn, omdat de loods verhuurd is, en er dus mensen op en af lopen.
En meneer heeft schapen die aan de andere kant van de (aardig brede) sloot lopen, waar die dus niet achteraan moet gaan.

ik zal al geen klant van die loods gaan worden, als ik elke dag langs die herder moet gaan Wink
maar goed, dat is zijn keuze...

Idd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:14 am

Bizou schreef:
bauke schreef:
maar goed, dat is zijn keuze...

Idd Wink

maar het brengt wèl wat nieuwsgierigheid met zich mee.. wàt zit er dan in die loods, om zo goed te bewaken?
cijferslot, waakhond? dus

Ach, dat zijn weer mijn gedachtes , je hoeft er niet op te reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:25 am

Je moet beter lezen....!!

Er staat: HIJ/ZIJ MOET NIET AL TE WAAKS ZIJN!!! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
regina
Vaste Gebruiker
regina


Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 54
Registration date : 29-09-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:44 am

pfff moe word je er soms van he!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:47 am

Bauke ga lekker een wijntje drinken op het strand ofzo, mens jij zoekt overal wat achter om over de geloofwaardigheid van je verhalen zo af en dan maar niet te spreken, normaal is het niet zoals je je profileerd in mijn ogen in iedergeval
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:48 am

idd... No
Terug naar boven Ga naar beneden
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 11:57 am

Er is toch een duitse herder herplaatsite?
Of misschien zit er nog een leuke hond in het asiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 2:56 pm

Ik wou net zeggen, volgens mij zitten er ook Herders in het Asiel.
Misschien is het een idd om daar te kijken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 8:38 pm

bauke schreef:

ik zal al geen klant van die loods gaan worden, als ik elke dag langs die herder moet gaan Wink
maar goed, dat is zijn keuze...

Ik denk dat hij daar juist erg blij mee is lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 9:41 pm

Es schreef:
bauke schreef:

ik zal al geen klant van die loods gaan worden, als ik elke dag langs die herder moet gaan Wink
maar goed, dat is zijn keuze...

Ik denk dat hij daar juist erg blij mee is lol!

met dat hij zo geen klanten krijgt?.. Ja, dat is zeker..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimedo jul 30, 2009 9:44 pm

Bizou schreef:
Je moet beter lezen....!!

Er staat: HIJ/ZIJ MOET NIET AL TE WAAKS ZIJN!!! Rolling Eyes

voor de kindren en de klanten, .. heb ik gelezen .,. ben niet gek ,hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 1:27 am

werkhonden herplaatsing

hebben regelmatig herder-achtigen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 9:28 am

bauke schreef:
Es schreef:
bauke schreef:

ik zal al geen klant van die loods gaan worden, als ik elke dag langs die herder moet gaan Wink
maar goed, dat is zijn keuze...

Ik denk dat hij daar juist erg blij mee is lol!

met dat hij zo geen klanten krijgt?.. Ja, dat is zeker..

Tuurlijk Marjolein.....hij is blij dat jij niet zijn klant gaat worden. In ieder geval geen klanten die zo als jij denken. De rest vertrouwd erop dat hij gewoon een herder neemt die niets doet als je als klant komt. Die hebben dan waarschijnlijk ook geen vooroordelen over een ras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bizou
Zeer Actief
Bizou


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 41
Registration date : 24-05-09

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 9:49 am

bauke schreef:
Bizou schreef:
Je moet beter lezen....!!

Er staat: HIJ/ZIJ MOET NIET AL TE WAAKS ZIJN!!! Rolling Eyes

voor de kindren en de klanten, .. heb ik gelezen .,. ben niet gek ,hoor Laughing

Dan zal ik wel dom zijn, maar dan snap ik dus die opmerking niet wat er dan wel niet in die loods moet liggen om m zo te laten bewaken... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 9:51 am

crutz schreef:
werkhonden herplaatsing

hebben regelmatig herder-achtigen....

Mijn inbreng was nihil Embarassed .........vandaar een quote van een serieuze reactie die misschien over het hoofd gelezen werd.

Ik hoop dat er wat tussen zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 9:54 am

Es schreef:
.

Mijn inbreng was nihil Embarassed .........vandaar een quote van een serieuze reactie die misschien over het hoofd gelezen werd.
Ik hoop dat er wat tussen zit.

wie leest jòuw berichten nog , na àl die onzin ??? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 10:01 am

bauke schreef:
Es schreef:
.

Mijn inbreng was nihil Embarassed .........vandaar een quote van een serieuze reactie die misschien over het hoofd gelezen werd.
Ik hoop dat er wat tussen zit.

wie leest jòuw berichten nog , na àl die onzin ??? lol!

Om over de jouwe maar niet te spreken he Marjolein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 10:18 am

jaime schreef:
bauke schreef:
Es schreef:
.

Mijn inbreng was nihil Embarassed .........vandaar een quote van een serieuze reactie die misschien over het hoofd gelezen werd.
Ik hoop dat er wat tussen zit.

wie leest jòuw berichten nog , na àl die onzin ??? lol!

Om over de jouwe maar niet te spreken he Marjolein

ik plaag niemand .. ik zit niemand achterna.. (zoals jij eigenlijk ook de laatste tijd doet Rolling Eyes)

masr dàt kan je van Es niet schrijven , snappie?
Terug naar boven Ga naar beneden
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitimevr jul 31, 2009 10:41 am

Nee jij bent de veroorzaker met al je praat over "vecht"honden, enge herders, rottweilers en ga zo maar door...... alles waar je het over hebt gaat over hetzelfde, draait op hetzelfde uit, dus ja......... wat denk je nou zelf hoe zou het nou komen dat mensen zo tegen je doen of gaan doen Marjolein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herplaatser gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herplaatser gezocht   Herplaatser gezocht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herplaatser gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» spoedplek gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: