Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Antwoord op de vraag

Ga naar beneden 
+6
thom
regina
Es
blackbear
jaime
Davado
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:37 pm

Tineke schreef:
malinois schreef:
Tineke schreef:
wel daarbij de mensen die ook dit willen bereiken niet in de problemen brengend.

precies... en dat is hier niet gebeurd.

En dat is schofterig Wink
In mijn geval zette de eigenaar zich totaal niet in voor zijn weggelopen honden ,je kent het verhaal vast wel van het hf Mal Wink en was er geen enkele reden om hem te sparen.
In dit geval lag het anders en werd er hard gewerkt vor de hond achter de schermen en had het mailtje geen enkel nut.

ja precies maar dat is ook heel wat anders... ik zal ook altijd proberen een hond te helpen, en zeker als het om afmaken gaat... desnoods moet ik hem zelf ophalen, zal ook niet de eerste keer zijn.
Maar ik kijk wel wat ik doe... en ik zorg er wel voor dat niemand te weten komt van het hoe en waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:38 pm

bauke schreef:
malinois schreef:
Tineke schreef:
wel daarbij de mensen die ook dit willen bereiken niet in de problemen brengend.

precies... en dat is hier niet gebeurd.

dan moet je niet meer bij mij zijn, maar bij zijn eigen bazin , dus de beheerder van het asiel, die ontzegt nu toch alles voior hem?

Wat kortzichtig zijn jullie nu?

Eerst werd er vermeld , dat het al een paar keer is voorgevallen, dat inslapen, en nu zegt niemand
daar wat over? Shocked

nee, want Bauke is nu de gebeten hond, en niemand (!!!) heeft het meer over dat slechte beleid daar ! Shocked Rolling Eyes

jij hebt zonder maar enige seconde te denken over de mogelijke gevolgen een mailtje gestuurd wat iemand heel erg kan schaden...
dat is gewoon walgelijk...
Als je een hond wil helpen, EN DAT WAS JE INTENTIE NIET, je wilde sensatie, soort van ramptoerist die er met zn neus bovenop wil staan, doe je dat op een manier zonder dat iemand te weten komt hoe en waarom...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:40 pm

malinois schreef:
[... desnoods moet ik hem zelf ophalen, zal ook niet de eerste keer zijn.
Maar ik kijk wel wat ik doe... en ik zorg er wel voor dat niemand te weten komt van het hoe en waarom.

maar wat heb je er nů aan gedaan?.. behalve weer komen als er senstaie op het forum is tégen Bauke ? Rolling Eyes

ik heb niets van jou vernomen in deze zaak ! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:44 pm

bauke schreef:
malinois schreef:
[... desnoods moet ik hem zelf ophalen, zal ook niet de eerste keer zijn.
Maar ik kijk wel wat ik doe... en ik zorg er wel voor dat niemand te weten komt van het hoe en waarom.

maar wat heb je er nů aan gedaan?.. behalve weer komen als er senstaie op het forum is tégen Bauke ? Rolling Eyes

ik heb niets van jou vernomen in deze zaak ! Rolling Eyes

dat zou ik hier ook vast niet gaan vertellen... zo slim ben ik nog wel Marjolein... dacht je dat ik altijd eerst iedereen ging informeren als ik een hond midden in de nacht ophaalde... ik haalde hem op en zodra hij veilig in de auto zat keek ik wel verder...
Ik heb geen mensen in de problemen gebracht, jij wel... zoals gewoonlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummer
Actief
Hummer


Aantal berichten : 189
Leeftijd : 36
Registration date : 07-09-09

Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:54 pm

zow flink wat door moeten lezen..

louise je had inderdaad beter eerst door kunnen vragen aan de beheerster.
maar goed in de hond belang is het allemaal beter uitgepakt dan we in eerste instantie de in druk kregen.

over marjolein haar actie ben ik kort maar krachtig en heb ik maar 1vraag.
waarom steek je in godsnaam je neus in z'n zaak als je de hond wou helpen was je er heen gegaan en had je de hond opgenomen in je huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:55 pm

Hummer schreef:
zow flink wat door moeten lezen..

louise je had inderdaad beter eerst door kunnen vragen aan de beheerster.
maar goed in de hond belang is het allemaal beter uitgepakt dan we in eerste instantie de in druk kregen.

over marjolein haar actie ben ik kort maar krachtig en heb ik maar 1vraag.
waarom steek je in godsnaam je neus in z'n zaak als je de hond wou helpen was je er heen gegaan en had je de hond opgenomen in je huis.

goed gezegd ing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:59 pm

ella spike en joep schreef:
Hummer schreef:


over marjolein haar actie ben ik kort maar krachtig en heb ik maar 1vraag.
waarom steek je in godsnaam je neus in z'n zaak als je de hond wou helpen was je er heen gegaan en had je de hond opgenomen in je huis.

goed gezegd ing

en waarom hebben jůllie dat niet gedaan ??? Rolling Eyes
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:03 pm

eerst maar antwoorden en dan de vraag terug koppelen
mijn hond is niet zo sociaal als bauke
de ene hond dan dus hier plaatsen was geen optie
maar was voor jou bauke toch geen probleem die kan alles


Laatst aangepast door ella spike en joep op wo okt 28, 2009 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:05 pm

bauke schreef:
ella spike en joep schreef:
Hummer schreef:


over marjolein haar actie ben ik kort maar krachtig en heb ik maar 1vraag.
waarom steek je in godsnaam je neus in z'n zaak als je de hond wou helpen was je er heen gegaan en had je de hond opgenomen in je huis.

goed gezegd ing

en waarom hebben jůllie dat niet gedaan ??? Rolling Eyes
.

Omdat we opzoek zijn gegaan naar instanties die hiervoor kunnen zorgen.
Een stichting heeft veel meer kennis hiervan en weet welke wegen ze moeten kiezen, om snel te kunnen handelen. En het hier onder de aandacht gebracht omdat de plek voor deze hond wel geschikt moest wezen.

En wat deed jij ook alweer?


Laatst aangepast door haicha op wo okt 28, 2009 7:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
Hummer
Actief
Hummer


Aantal berichten : 189
Leeftijd : 36
Registration date : 07-09-09

Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:06 pm

bauke schreef:
ella spike en joep schreef:
Hummer schreef:


over marjolein haar actie ben ik kort maar krachtig en heb ik maar 1vraag.
waarom steek je in godsnaam je neus in z'n zaak als je de hond wou helpen was je er heen gegaan en had je de hond opgenomen in je huis.

goed gezegd ing

en waarom hebben jůllie dat niet gedaan ??? Rolling Eyes
.

wat is dat voor een reactie.. ik vraag het jou dan is het de bedoeling dat je er antwoord op geeft ipv mij een vraag stelt.

waarom ik niet nou omdat ik op dit moment te druk met hummer ben anders was er al wel een puppy gekomen
Terug naar boven Ga naar beneden
moderatorteam
Gebruiker



Aantal berichten : 51
Leeftijd : 30
Registration date : 21-08-08

Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:41 pm

* wij als moderatorteam zijn hier mee bezig, dit topic sluiten we totdat wij als team alle informatie hebben doorgenomen en er een besluit is genomen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Antwoord op de vraag - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Antwoord op de vraag
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: