Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Boerboel Teef

Ga naar beneden 
+3
Hummer
blackbear
cendy
7 plaatsers
AuteurBericht
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 1:55 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Karakter :
Ze heeft een echt Boerboel karakter en dat is dat ze verschrikkelijk waaks is, maar ze is oohh zo lief voor het eigen gezin en voor vrienden..
Bij onbekende mensen kijkt ze de kat uit de boom, maar als ik zeg dat het goed, dan accepteert ze dit ook.. Het is een paar keer gebeurt ( een keer of 2 ) dat ze iemand echt niet mocht en dit liet ze dan blijken door erg argwanend over te komen..
Ze is wel een hond die graag van aandacht houdt maar toch ook wel wat zelfstandig is en graag de ruimte wil hebben om te kunnen rennen en in haar ogen, haar werk te doen en dat is het huis en alles wat daarbij hoort te beschermen. Ze is ook erg actief en ondernemend en ze houdt ervan om met de baas bezig te zijn..
Met andere woorden ze is echt een scheet van een meissie !!!! en ik gun haar echt het beste.



Dit is een zus van Jannie, helaas door het uit elkaar gaan van haar baasjes is het genoodzaakt haar te herplaatsen Crying or Very sad
Voor meer informatie kunnen jullie mij een pb sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 2:02 pm

Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Terug naar boven Ga naar beneden
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 2:05 pm

blackbear schreef:
Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Ze zou ook bij haar ex blijven, maar die heeft te weinig tijd voor haar om de aandacht te geven die ze verdient.
En zij woont nu op een klein flatje met boerboel reu en engelse stafford, het is gewoon geen optie om haar daarbij te nemen + dat ze gewoon horendol zou worden op een flatje, ze heeft echt de ruimte nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 2:21 pm

cendy schreef:
blackbear schreef:
Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Ze zou ook bij haar ex blijven, maar die heeft te weinig tijd voor haar om de aandacht te geven die ze verdient.
En zij woont nu op een klein flatje met boerboel reu en engelse stafford, het is gewoon geen optie om haar daarbij te nemen + dat ze gewoon horendol zou worden op een flatje, ze heeft echt de ruimte nodig.

Ja dat lijkt me ook niet gezond voor de hond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 3:54 pm

Hopelijk komt voor haar ook heel snel een prima plekje opduiken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummer
Actief
Hummer


Aantal berichten : 189
Leeftijd : 36
Registration date : 07-09-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 3:59 pm

zou eens vragen aan een vriendin van me die hebben op dit moment ook een boerboel teef misschien leuk om een hond er bij te hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 3:59 pm

cendy schreef:
blackbear schreef:
Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Ze zou ook bij haar ex blijven, maar die heeft te weinig tijd voor haar om de aandacht te geven die ze verdient.
En zij woont nu op een klein flatje met boerboel reu en engelse stafford, het is gewoon geen optie om haar daarbij te nemen + dat ze gewoon horendol zou worden op een flatje, ze heeft echt de ruimte nodig.

had ze die 2 honden al, of zijn die van haar nieuwe vriend??.. waarom had ze geen voorkeur voor haar eigen teefje dan? Crying or Very sad

Een vriendin van mij was ook gescheiden, maar ze deden het omstebeurt, op de hond passen,
als dat je met kinderen ook doet.. kinderen stuur je toch ook niet zomaar weg? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 4:04 pm

Kinderen bauke kan je niet zo maar weg sturen he!
Dat vindt ik niet zo'n goed vergelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 4:44 pm

bauke schreef:
cendy schreef:
blackbear schreef:
Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Ze zou ook bij haar ex blijven, maar die heeft te weinig tijd voor haar om de aandacht te geven die ze verdient.
En zij woont nu op een klein flatje met boerboel reu en engelse stafford, het is gewoon geen optie om haar daarbij te nemen + dat ze gewoon horendol zou worden op een flatje, ze heeft echt de ruimte nodig.

had ze die 2 honden al, of zijn die van haar nieuwe vriend??.. waarom had ze geen voorkeur voor haar eigen teefje dan? Crying or Very sad

:

Ik denk niet dat ze jou verantwoording verschuldigd nog je quasi belangstellende vragen hoeft te beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
regina
Vaste Gebruiker
regina


Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 54
Registration date : 29-09-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 4:49 pm

mooie dame hoor, hoop dat ze gauw een fijn mandje heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
pepie
Site Moderator
Site Moderator



Aantal berichten : 5748
Leeftijd : 62
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 01-08-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 4:59 pm

sneu No
Terug naar boven Ga naar beneden
thom
Vaste Gebruiker
thom


Aantal berichten : 2821
Leeftijd : 62
Woonplaats : Bussum
Registration date : 05-05-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 5:30 pm

Wat verdrietig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 6:52 pm

wat een scheet...hoop dat ze snel een plekje krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummer
Actief
Hummer


Aantal berichten : 189
Leeftijd : 36
Registration date : 07-09-09

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 6:57 pm

cendy had je ook al een PM gestuurd maar zou je misschien wat foto's kunnen sturen of posten vriendin van me heeft interesse in haar en wil graag meer foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 7:33 pm

Ach jeetje, heb je het over monique als ik het goed heb?
Triest joh, en ze waren zo goed op weg!

Hoop dat ze een plekje vind, is er geen boerboel forum?
Terug naar boven Ga naar beneden
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 7:46 pm

bauke schreef:
cendy schreef:
blackbear schreef:
Waarom gaan al die baasjes toch uit elkaar?
En waarom kan dan niet een van de 2 de hond houden?
Dat is toch zo kl..ten voor de hond he!!
Hoop dat je snel een blijvend baasje vindt!
Ze zou ook bij haar ex blijven, maar die heeft te weinig tijd voor haar om de aandacht te geven die ze verdient.
En zij woont nu op een klein flatje met boerboel reu en engelse stafford, het is gewoon geen optie om haar daarbij te nemen + dat ze gewoon horendol zou worden op een flatje, ze heeft echt de ruimte nodig.

had ze die 2 honden al, of zijn die van haar nieuwe vriend??.. waarom had ze geen voorkeur voor haar eigen teefje dan? Crying or Very sad

Een vriendin van mij was ook gescheiden, maar ze deden het omstebeurt, op de hond passen,
als dat je met kinderen ook doet.. kinderen stuur je toch ook niet zomaar weg? Rolling Eyes
Hoe kom je erbij dat ze een nieuwe vriend heeft, dat zeg ik toch nergens Rolling Eyes
Maar om je vraag te beantwoorden, die had ze al, en ze heeft die honden meegenomen omdat die zich makkelijker aanpassen in een andere woonruimte.
De teef had ze juist bij haar ex gelaten omdat die groot woont en de ruimte heeft buiten.
En om de beurt oppassen gaat ook niet want zij werkt ook gewoon 40 uur in de week..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
astrid
Site Moderator
Site Moderator



Aantal berichten : 3994
Leeftijd : 56
Registration date : 04-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 8:05 pm

Hummer schreef:
zou eens vragen aan een vriendin van me die hebben op dit moment ook een boerboel teef misschien leuk om een hond er bij te hebben
Weet niet of dat wel verstandig is, 2 teven, dat wordt vaak knokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 8:15 pm

wat sneu.. hopelijk word er gauw een geschikt huisje met een mooi stuk grond gevonden waar ze lekker kan genieten...
Tis een mooie dame!
Terug naar boven Ga naar beneden
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimema dec 21, 2009 8:34 pm

astrid schreef:
Hummer schreef:
zou eens vragen aan een vriendin van me die hebben op dit moment ook een boerboel teef misschien leuk om een hond er bij te hebben
Weet niet of dat wel verstandig is, 2 teven, dat wordt vaak knokken.
Maisey kan ook niet met andere teven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimevr jan 15, 2010 4:04 pm

Zondag gaan we kijken bij mensen die interresse hebben in Maisey, hopenlijk is het een geschikt thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
Gast
Gast




Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitimevr jan 15, 2010 10:55 pm

ik hoop het ook voor haar..ik ga voor haar duimen hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boerboel Teef Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boerboel Teef   Boerboel Teef Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boerboel Teef
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: