Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Antwoord op de vraag

Ga naar beneden 
+6
thom
regina
Es
blackbear
jaime
Davado
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 12:55 pm

bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? Wink

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.

wat jij wil jo van jou trek ik me al niks meer aan want jij denkt dat je toch alles weet dus veel plezier in je eigenb wereldtje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:10 pm

bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? Wink

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.

wat een naar mokkel ben jij...
je verlinkt gewoon willens en wetens mensen... bah...
ik wilde wat tikken hoe ik zulke mensen noem, maar laat ik maar verstandig zijn, geloof me als je mij dat geflikt had was je er niet klaar mee geweest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:20 pm

Ik vraag vanavond wel ff naar de ware toedracht. Ga nu nog geen conclusies trekken maar Marjolein weet dat ik Louis persoonlijk ken en dat hij handelde uit hart hebben voor de hond.
Dat is meer dan dat ik van jou kan zeggen, jij zoekt blijkbaar de sensatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:40 pm

Bah, wat een walgelijke reactie weer mevr. Bauke kots

Mss moet je jezelf eens emailen, mss helpt dat ook wel ergens mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:42 pm

weet je louis heeft het idd goed bedoeld
ik vindt het jammer dat het verhaal een wending neemt voor louis omdeat leden begaan waren met het lot van djun
gelukkig voor djuna had louis ongelijk
hij moet beter op zijn posten letten
maar ook ik ken louis in persoon
en weet 1 ding 100%
hij is gek met honden en heeft dit dier oprecht willen helpen


Laatst aangepast door ella spike en joep op di okt 27, 2009 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:43 pm

En wat gebeurt er nu dan met die hond?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:44 pm

Als ik nieuws heb over de hond dan meld ik het vanavond hier wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:44 pm

Oh ok, thanks ben nu wel benieuwd nl Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:46 pm

Ik denk dat meerdere mensen dat zijn Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:47 pm

ella spike en joep schreef:

hij moet beter op zijn posten letten

maar nu ga ik iets heel raars zeggen, dit is toch een besloten forum. Dwz dat je lid moet zijn om hier te kunnen lezen.
Hoe komen buitenstaanders dan aan info die hier geplaatst wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:51 pm

ik bedoel dat je niet iets kan tikken waar je niet alle ins en outs van kent
eerst informeren en dan alarm slaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:52 pm

malinois schreef:
ella spike en joep schreef:

hij moet beter op zijn posten letten

maar nu ga ik iets heel raars zeggen, dit is toch een besloten forum. Dwz dat je lid moet zijn om hier te kunnen lezen.
Hoe komen buitenstaanders dan aan info die hier geplaatst wordt?

Mss wel doordat iemand gemaild heeft Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:54 pm

Brigitte schreef:
malinois schreef:
ella spike en joep schreef:

hij moet beter op zijn posten letten

maar nu ga ik iets heel raars zeggen, dit is toch een besloten forum. Dwz dat je lid moet zijn om hier te kunnen lezen.
Hoe komen buitenstaanders dan aan info die hier geplaatst wordt?

Mss wel doordat iemand gemaild heeft Question
kan goed mogelijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:54 pm

ella spike en joep schreef:
ik bedoel dat je niet iets kan tikken waar je niet alle ins en outs van kent
eerst informeren en dan alarm slaan

dan nog kan het niet maar zo buiten het forum bekend worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:57 pm

nee das idd waar

hmmm
okey dan.................................
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:58 pm

Uh...andere fora? Het wereldje is op fora wel erg klein....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:00 pm

het enige forum war hij actief is is deze en die van ons
ook daar is geen lid bekend bij het asiel verder
zover ik kan nagaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:00 pm

Brigitte schreef:
malinois schreef:
ella spike en joep schreef:

hij moet beter op zijn posten letten

maar nu ga ik iets heel raars zeggen, dit is toch een besloten forum. Dwz dat je lid moet zijn om hier te kunnen lezen.
Hoe komen buitenstaanders dan aan info die hier geplaatst wordt?

Mss wel doordat iemand gemaild heeft Question

dan mag ik voor diegene hopen dat ze dit nooit doet over dingen die ik hier schrijf...
da's het enige wat ik er over zeg.
Een besloten forum is niet voor niets besloten. Als je op het HF iets plaatst weet je dat gasten ook mee kunnen lezen. Dus je weet dat fokkers, collega's of wie dan ook het kunnen lezen. Prima, omdat je het dus ook weet.
Maar hier kan niet door buitenstanders gelezen worden en dan hoort dus een buitenstaander niet van alles weten over wat hier geschreven is, dat vind ik heel fout...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:02 pm

Ik kan me voorstellen als er iemand gemaild heeft dat ze vragen gaan stellen over hoe en wat dat die persoon mss wel verteld heeft hoe en wat en wie Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:02 pm

Es schreef:
Uh...andere fora? Het wereldje is op fora wel erg klein....

dan vind ik dit een hele rare opmerking:

Citaat :
misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:03 pm

malinois schreef:
Brigitte schreef:
malinois schreef:
ella spike en joep schreef:

hij moet beter op zijn posten letten

maar nu ga ik iets heel raars zeggen, dit is toch een besloten forum. Dwz dat je lid moet zijn om hier te kunnen lezen.
Hoe komen buitenstaanders dan aan info die hier geplaatst wordt?

Mss wel doordat iemand gemaild heeft Question

dan mag ik voor diegene hopen dat ze dit nooit doet over dingen die ik hier schrijf...
da's het enige wat ik er over zeg.
Een besloten forum is niet voor niets besloten. Als je op het HF iets plaatst weet je dat gasten ook mee kunnen lezen. Dus je weet dat fokkers, collega's of wie dan ook het kunnen lezen. Prima, omdat je het dus ook weet.
Maar hier kan niet door buitenstanders gelezen worden en dan hoort dus een buitenstaander niet van alles weten over wat hier geschreven is, dat vind ik heel fout...

Kan alleen maar zeggen dat ik het helemaal met je eens bent Wink

Zou het geen stijl vinden tzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:03 pm

malinois schreef:
Es schreef:
Uh...andere fora? Het wereldje is op fora wel erg klein....

dan vind ik dit een hele rare opmerking:

Citaat :
misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.

tja...mailen om zich maar ergens mee te kunnen bemoeien is ook een vak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:05 pm

[quote="louis-luna"]
bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen
.

wat jij wil jo van jou trek ik me al niks meer aan want jij denkt dat je toch alles weet dus veel plezier in je eigenb wereldtje

lijken me geen vriendjes meer Embarassed Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:27 pm

Louis heeft hier wel van geleerd.
En liever zo dan dat je een medewerker hebt bij het asiel die in een zelfde soort situatie komt en niets doet. Ik ken Louis persoonlijk en hij was er van overtuigd dat Dunjha hulp nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:50 pm

Ja maar malinois heeft wel gelijk, als dit het enige forum is waar louis zijn noodoproep heeft gedaan, en hij hierdoor in de problemen is gekomen, vindt ik dat op zijn zachts gezegd niet fris. heeft toch ook een stukje met vertrouwen te maken.
En bij mij staat buiten kijf, dat louis zo heeft gehandelt uit nood voor dunjha, hij had voor mij ook geen excuus aan mij hoeven aan te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Antwoord op de vraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Antwoord op de vraag
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: