Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Luca zoekt met spoed een warm mandje

Ga naar beneden 
+2
thom
jaime
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 9:51 am

Dag leden,

Graag wil ik de aandacht voor Lucas die met een warm mandje zoekt. Alleen serieuze reactie zijn welkom, en kunnen contact opnemen met de eigenaresse. Zie hieronder de informatie :

Het gaat om mijn allerbeste vriend luca ,hij kwam bij mij toen hij ong anderhalf was en ik heb hem ong 5 jaar
ook heb ik 4 katten in huis die eigenlijk de baas over hem zijn.
Hij luistert goed en kan goed alleen thuis blijven heeft nog nooit wat gesloopt etc Het is een grote hond maar het liefste kruipt hij lekker bij je op schoot.het is een echte kroelert. Medisch gezien heef thij hellemaal geen problemen hij is alleen iets te dik door mijn schuld ik gaf hem teveel lekkernijen..Met uitlaten is hij heel braaf alleen met andere honden gaat het de ene x super goed en de andere x geeft hij heel goed aan van ik moet jou niet,vaak andere dominante honden waar hij niet mee om kan mijn hart breekt echt nu ik hem weg moet doen maar ik heb geen keus van wege mijn dochter,let wel deze hond kan niet bij kinderen. Ik hoop echt dat we met spoed een nieuwe plaats voor mijn maatje vinden want ik wil hem niet graag in laten slapen. We zijn met hem bij een gedragstherapeut geweest en hier heeft hij ook een aggressie test gehad,hij was niet aggressief maar juist wat angstig en onzeker. Ik hoop dat er iemand is die deze grote knuffel een kans geeft
mijn tel nummer is 0611353246


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door ella spike en joep op wo okt 14, 2009 9:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 9:51 am

.deze kwam via mijn hyves


let wel deze hond kan niet bij kinderen. Ik hoop echt dat we met spoed een nieuwe plaats voor mijn maatje vinden want ik wil hem niet graag in laten slapen.

dit zinnetje heeft me doen besluiten hem op div fora te plaatsen
Terug naar boven Ga naar beneden
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 10:19 am

hopelijk vinden ze snel een warm mandje voor hem waar hij wel op zijn plaats is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 10:23 am

nou ja dat denk ik ook jaime om meteen met inslapen te dreigen
pff heb geen plek
zal ze zo bellen
zoek dan een andere oplossing is mijn gevoel
maar niet inslapen
Terug naar boven Ga naar beneden
thom
Vaste Gebruiker
thom


Aantal berichten : 2821
Leeftijd : 62
Woonplaats : Bussum
Registration date : 05-05-09

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 10:35 am

Bah, wat walgelijk om meteen met inslapen te gaan dreigen.
Wat ik zo lees, is er helemaal niks met hem mis !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 12:17 pm

*zucht* huilen
Terug naar boven Ga naar beneden
regina
Vaste Gebruiker
regina


Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 54
Registration date : 29-09-08

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 12:59 pm

om hem dan maar in te laten slapen, zijn legio andere mogelijkheden
Terug naar boven Ga naar beneden
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 1:11 pm

Wel heel tegenstrijdig gaat naar een gedragstherapeut en denkt nu aan inslapen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 1:29 pm

Vindt het toch iet wat raar verhaaltje, i.v.m.de dochter. gaat 5 jaar goed en nu niet meer?
en enigste probleem wat ik lees is bij het utlaten, dominante reuen?
vogens mij is hier meer aan de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 1:40 pm

ik denk dat hij overbodig is nu er een kindje is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 2:16 pm

hebben jullie niet ook de neiging te gaan bellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 3:09 pm

ella spike en joep schreef:
hebben jullie niet ook de neiging te gaan bellen

Jawel hoor....maar daar blijft het ook bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 4:28 pm

beetje vreemd verhaal, mijn haren gaan direct omhoog staan bij t lezen over dat inslapen.. Bah!!
ik hoop dat deze hond heel snel een geschikt adres heeft waar hij gewoon kan blijven voor de rest van zijn leven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitimewo okt 14, 2009 8:46 pm

zucht....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Luca zoekt met spoed een warm mandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luca zoekt met spoed een warm mandje   Luca zoekt met spoed een warm mandje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Luca zoekt met spoed een warm mandje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TsW zoekt baas
» Ivo mechelaarreu zoekt een baasje
» Fritz zoekt een nieuw huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: