Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dierenambulance Gelderse Vallei

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitimema mei 25, 2009 6:48 pm

Kijk voor meer info over de DGV op

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Mijn werk, mijn passie en mijn hobby
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitimema mei 25, 2009 8:31 pm

Zeker de moeite waard zo een link.
Misschien wel goed als hier voor elke regio het nummer zou worden geplaatst. (tip?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitimema mei 25, 2009 9:11 pm

pff we hebben een algemeen nummer, maar daar werken niet de slimste mensen, als je bijvoorbeeld veenendaal vraagt krijg je amersfoort.

ik zou zeggen iedereen even kijken welke ambu bij je regio hoort, en dan het nummer in je mobiel zetten!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dikkie
Zeer Actief
dikkie


Aantal berichten : 366
Leeftijd : 70
Woonplaats : Ede
Registration date : 22-12-08

Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitimezo jun 28, 2009 8:49 pm

Ja die doen goede dingen voor de dieren,
Naomie dus jij werkt bij de dieren ambulance
kun jij soms al merken dat het vakantie tijdperk aan gebroken is met met in het bv bos achterlaten van dieren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitimedo okt 08, 2009 8:21 pm

naomi schreef:
pff we hebben een algemeen nummer, maar daar werken niet de slimste mensen, als je bijvoorbeeld veenendaal vraagt krijg je amersfoort.

ik zou zeggen iedereen even kijken welke ambu bij je regio hoort, en dan het nummer in je mobiel zetten!!


nou iki denk dat wel mee valt hoor wij werken voor dat nummer en hebben het zelf ook al uitgeprobeert met voor onse eigen dieren en ongelukken hier in het dorp nou wij kregen gewoon de dierenambu die we nodig hadden weet je wat gewoon het hele probleem is je hebt meerdere dierenambulances in nederland en er is er geen 1 die normaal met elkaar door 1 deur kunnen of met elkaar samen werken en ja daar gaat het fout het ligt hem niet aan de mensen die daar op die centrale werken hoor want die ambu heeft dat nummer en die weer dit numer ja dan komen er verwaringen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dierenambulance Gelderse Vallei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierenambulance Gelderse Vallei   Dierenambulance Gelderse Vallei Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dierenambulance Gelderse Vallei
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Internet hoekje :: Stichtingen-
Ga naar: